אסטרטגיה

תשומת לב

אנחנו בונים מותגים בעזרת אסטרטגיה לטווח קצר, בינוני וארוך על בסיס איפה התשומת לב נמצאת עכשיו, לאן אנחנו רואים שהיא תלך תוך כדי וידוא האינוטאיציות למציאות עפ"י מספרים ושמירה על דינמיות. עם המטרה הסופית, שהצרכן יהיה מודע למותג ולמוצריו.

תרבות

כדי למקסם תוצאות בטווח הקצר אנחנו מתמקדים בכיצד אפשר לפרוץ לתוך התרבות היום-יומית של הלקוחות. בעזרת ההבנה של כיצד לפרוץ לתרבות ניתן להבין איזה סיפור של המותג הכי מדבר לאנשים ואיך אפשר להכין קריאייטיב בהתאם לזה ולמה שיתפוס להם את תשומת הלב.

בואו לעבוד איתנו